Kryssningstime

Kryssning- check
Solen lyser- check
Grodan lagad- check
Tågbiljett- check
Packat- check
Glömt något- Ochek;P
Orangehårig- check

Ja d va väl allt tror ja, snart ska jag bege mig ner mot stan för å ta tåget mot sthlm för å åka på Birkakryssning, solen lyser iaf i gävle så hoppas den gör d under kryssningen också, kanske man kan bli lite brun oxå=D Hinner nog gå en runda i stockholm också då ja kommer dit så tidigt, men d e bra för då hinner ja köpa ny foundation å kolla in lite affärer=)

Nu måst ja böra fixa mig, kanske lägger in en bild på mitt väldigt "vackra" orangea hår innan ja går;) kanske även får in nått från båten ikväll:D

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0