Morgonpigg?

Nja inte riktigt, har jobbat ihelgen å d va sådär lagom kul, jobbar ju som sagt i helgen me, känner mig inte allt för tagad till d men men, bra me pengar iaf=)=( Körde upp när ja slutat, fick sällskap igen, väldans va fort d går när man har nån å prata me på vägen.. sov iaf kvar i sandviken å kom hem vid halv 9 typ, så nu e man nyduschad å nyäten.. nu väntas ett nytt avsnitt av one tree hill å sen göra klart min uppgift.. ja veeet ja e lat.. men men sån e jag;P

Egobilder innan jobbet igår, jag föredrar svartvita bilder, men ibland får man blanda=)




Nä nu vart ja trött, Snabb P-nap kanske;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Så fin min marie

2010-05-10 @ 14:02:00
URL: http://emmi08.blogg.se/
Postat av: caroline

Va vacker du är! <3

2010-05-10 @ 19:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0