ONT

Godmorgon, känner mig riktigt utvilad idag, sov ju till 11 vilket e rekord för mig, gissa om min kudde luktade gott=D  har grymt ont i magen idag, har ju fått damveckan, skiitkul verkligen.. lr inte=S  idag blire lugnt, plugg och träningsdag.. har inte tränat på 2 dagar och d känns heemskt.. å då har ja ändå tränat 4 dagar denna vecka så d blir min 5e idag=D


Mina älsklingar..
 Carisma saknade mig för mkt så hon rymde från pappa så d va en tant som hittade henne å ringde upp pappa som fick komma å hämta henne..
 Min lilla skrutta<3

Även min lilla busflicka hade rymt å va borta 2 dagar innan hon kom hem igen..
hon kanske letade efter mig, men d tror ja nog knappast;)

Saknar mina älsklingar=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0