Pluggdag me sanna

Godmorgon, inte lika utvilad som igårmorse.. har knappt sovit nått pga min hals, kan knappt svälja=( så d blir ingen afro idag:( och förmodligen inge skivstång/kondition imorn, så jäkla typiskt=(  men har iaf fått träningsvärk från igår, så d känns bra iaf för passen igår va sjuukt jobbiga=)
Å jag får se d från den ljusa sidan att jag vart sjuk nu, för då e ja förmodligen frisk till torsdagsquizzen å jobbhelgen, annars brukar ja alltid lyckas bli sjuk precis när ja ska jobba å d e inte kul=(

Nä nu ska ja invänta sanni å fismoltas, hoppas hans mage e bra idag för sist va den hemsk.. flimmerhåret i näsan försvann nog då tror jag=P

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0