Sool=)

Hej hopp vilket underbart väder d e idag=) nästan nyss hemkommen från en riktigt trevlig dag ute me emz, vi var först till grodan och pratade me meckjäkeln, kuuul att hon kommer kosta mig typ 3500 kr till nu när dom ska fixa igeeen=( men men hoppas att hon håller bättre sen.. efter d gick vi vidare ner till boulongern där vi skulle käka lunch på cafet, men d va stängt typiskt nog så då gick vi vidare till pizzerian vid skolan å käkade kyckling=)efter d vart d matstopp för cappe=D 
 D e så kul för ja har laddat ner en rolig applikation till mobilen som gör att jag ser vart man går, jag hade min mobil inställd på google maps å gps så man ser vart vi går å hur snabbt å hur långt etc man promenerar, å idag visade den på 6 km men då satte jag inte på den förens vi var vid kyrkan, men totalt har vi nog gått typ 8 km=D snart blire även spinning vid halv 6, va ett tag sen ja va där så känns lite jobbigt, mne men bara å bita ihop, måste ju träna varje dag denna vecka så man får äta å dricka lite på båten på lörda=D

Bad day för mig, men cappe va söt som vanligt, även om han ser lite smått sur ut,
berodde nog på lite skit i blöjan=P





Hittade även detta på birthday.se imorse, lite kul å meningslös fakta man kan hitta där:

Namn

Förnamn: Eva Marie
Tilltalsnamn: Marie
Efternamn: Johansson

Ålder och födelseinformation

Ålder: 24 år, 11 månader och 4 dagar
Född för antal dagar sedan: 9 104 dagar
Född på vilken veckodag: Torsdag

Stjärntecken

Stjärntecken: Tvillingarna

Kinesisk Astrologi

Födelseår: 4683 (enligt månkalendern)
Element: Trä
Djur: Oxe

Vilken veckodag inträffar födelsedagen på

2000 = Tisdag
2001 = Onsdag
2002 = Torsdag
2003 = Fredag
2004 = Söndag
2005 = Måndag
2006 = Tisdag
2007 = Onsdag
2008 = Fredag
2009 = Lördag
2010 = Söndag
2011 = Måndag
2012 = Onsdag
2013 = Torsdag
2014 = Fredag
2015 = Lördag
2016 = Måndag
2017 = Tisdag
2018 = Onsdag
2019 = Torsdag

Kändisar som fyller år på samma dag

Jamie Walters, Amerikansk skådespelare
Måns Zelmerlöw, Artist
Stellan Skarsgård, Skådespelare


Kommentarer
Postat av: Jean

Haha en återkommande blick från Casper när han e hos tant Marie, undra varför ;)?

2010-05-17 @ 18:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0