Svallningar

Tror ja kommit in i övergångsåldern, har strippat ner mig till bh å håller på å svettas ihjäl.. sanna håller på å klipper moltas klor å ja latar mig som vanligt.. tycker sjukt synd om mig själv som inte kan träna ikväll.. har ju abstinens.. så därför ska ja å sanni göra tacos å tycka synd om oss själva ikväll.. måste även försöka gå å hälsa på grodan, mecken e juu så seeg han lagar ju aldrig min stackars älskling.. vill inte åka tåg till jobbet ihelgen så hoppas verkligen han lagar henne tills dess=)

aja nu ska ja va social=)

XoXo

Kommentarer
Postat av: emma

Va har han inte lagat grodis än.. hmms då ska du inte betala mycket marie :/ hoppas du blir bättre puss

2010-05-03 @ 16:52:29
URL: http://emmi08.blogg.se/
Postat av: caroline

hej söttöt =) hoppas att bilen börjar fungera :D hoppas att du får en mysig kväll!!!:D puss

2010-05-03 @ 17:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0