Tröttmössa=)

Sitter å latar mig i soffan å njuter av lugnet, lr egentligen inte e nog lite rastlös idag me tror jag, men e för lat för att gå ut ¨å gå lr springa, gjorde ju ett försök tidigare idag då S skulle till bussen, men precis då vi gick ut så öppnade sig himlen och d började spöööregna=) Så nu blire snart film, å sova tidigt tror jag.. sov som sagt inte mkt i natt, men d va riktigt mysigt me sällskap i sängen så d överväger bristen på sömn=D
Jeanette kom på snabbesök nu på kvällen oxå, så vi tog en fika på Mocca, världens godaste kladdkaka, rekomenderas starkt:D

Imorn blire plugg å träning, tänkte köra skivstång/Spinning 90 min, å på måndag har ja å emme bokat in ett afrodanspass, så får se hur d går;P

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0