Uppstoppad

Hmmz mätt som en kossa.. helt sjukt att man kan bli så mätt.. ja å sanna va i valbo å köpte en kamera till mig å kollade lite mobilprylar till henne..så nu ska ja bli bättre på å läggain bilder=D efter shoppingen så käkade vi buffe å d ska man inte göra har ja kommit på för då äter man för mkt.. så nu känner ja mig som en stoppad tjockkorv=/ Vi hann även in på systemet en snabbis för å köpa upp lite till tordagens quizz=)

Sovit som en kossa inatt oxå, svettades å hade halsont, stackars sanna för hon vaknade varje gång ja skulle på toa vilket vart ganska många gånger=( vi e typ klara me gruppuppgifterna nu oxå, så nu gäller d för mig att göra klart min uppgift så ja får festa på torsdag, e ja inte klar så fick ja inte gå ut sa sanna;P

Dagens roliga händelse e iaf att ja fått tillbaka min älskade Groda.. hon gick så fiiint nu oxå, så ska aldrig mer klaga på att d e tråkigt å köra bil.. ska njuta ihelgen när ja kör ner till stockholm=D även om mecken tyckte att ja skulle sälja henne nu när hon var lagad.. han tyckte inte man skulle ha en fiat då d e så dyra reservdelar till dem.. får se hur ja gör.. tycker ju om min pärla=D


En nytvättad älskling.. gissa om ja va glad å se henne igen..
å ja veet ja e störd som pratar så här om en bil men kan inte låta bli;D

Ikväll ere bara tv som gäller.. massa roliga program å kolla på.. måste passa på innan man måste plugga å städa imorn=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0