Rastlös själ

Beslutsångest, rastlös å vanlig ångest.. en bra början på den nya veckan känns d som=/ vill ha en lägenhet nuuu, tycker om planlösningen och huset därborta på brynäs, men vill ja bo 1,5 km från stan?, e ju bortskämd å bor halva den sträckan från stan nu.. å min kära gumma å favoritpojke kommer ju då bo 3,5 km från mig och likaså skolan.. har inte vart å kollat på lägenheten heller, men vet ju hur planlösningen ser ut uschhh hur ska ja göra.. ångeeest!!

Sen ångest för att ja inte har tränat å ätit så som ja skulle velat den senaste veckorna=/  Även lite smått nervös inför praktiken imorn, vad ska ja göra mellan 11-20 hmmzz, funderar på att åka till friskis på morgonen imorn och träna innan också så ja blir av me lite adrenalinångest..

Jaja nog om d, idag var vi iaf ute i urskogen å grattade min brorson.. å d värsta med d e att ja blivit åksjuk på äldre dagar, usch för att inte köra, man mår ju pyton när man inte kör själv=S

Nu blire å kolla på Ensam mamma söker sen sova!
Gonatt

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det löser sig det gör det alltid!! :D <3

2010-11-14 @ 21:56:43
Postat av: Emma

Stor kram gumman:)praktiken i morgon blir ju hur spännande som helst! vi hörs i morgon så jag får höra <3

2010-11-14 @ 22:05:11
URL: http://emmi08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0