Samlat energi

Idag har jag tagit d mest lugnt, kände att d behövdes efter den här helgen å tiden för att orka göra klart d sista, har fortfarande lite kvar men e på god väg iaf=) träffade min gumma å min favoritpojke idag oxå, va riktigt mysigt, mitt lilla troll bara växer å växer nu å gör massor med framsteg så d e så kul å se, man blir ju så glad av den underbara ungen =) 
Efter d har ja pluggat lite, diskat massor å tillsist tvättat, så vart nyss klar=) så nu ska ja plugga en stund till innan ja ska krypa in i mitt ensamma krypin.. riktigt ensamt ere där inne nu när man inte ens har Quila som tar upp halva sängen.. men men=(

 
   Liten prins blir stor<3


Kommentarer
Postat av: Emma

hihihi<3

2010-11-02 @ 20:19:54
URL: http://emmi08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0