Vemdalen here we come=)

Träningsvärk från helvetet, blev genast 50 år äldre efter mitt skivstångspass igår.. ja får verkligen inte va borta från gymmet så länge för kroppen verkligen dööör när man väl går dit igen.. d e väl mitt straff för min lathet=P

Nu ere oxå typ klart tror ja att jag å min sanna ska åka till vemdalen över nyårshelgen, åka å crasha killhyddan ska vi göra, men dom får ju iaf lagad nyårsmiddag som tack=D kommer bli heelt superduperskoj.. längtar;)

Idag blire iaf full rulle, så måste snart sätta fart för här kan man inte sitta lata sig, jobbet väntar;)

XoXo


Kommentarer
Postat av: Caroline

Veeeemdaaalen på nyår my love, massa fina snowboardpojkar ;)<3

2010-11-09 @ 22:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0