Bortvald

Slappdag, förkyld å halvbakis.. fast mest förkyld, trodde ja skulle bli bakis som ett as efter gårdagen men klarade mig ganska bra från d, skönt=) Var som sagt ute på heartis igår, skoj kväll me intriger å allt.. men fick iaf svar på något ja gått å vart irriterad på sedan i juni.. fattar inte bara varför d alltid ska vara jag som blir bortvald, men men man kanske ska börja me dubbelspel ja me för att se vem som är bäst.. måste bara hitta några som ja kan köra d spelet med..
Idag har ja bara legat å slappat typ, vart ute å gått me quila bara.. å va nere på stan me emz å cappi, hon skulle ha lite grejer inför högskoleprovet imorn.. d kommer gå super för dig gumz.. håller tummarna för dej iaf;)
Vad har morgondagen att erbjuda imorn då.. hmmz skulle behöva plugga, men ja vill helst ligga å kolla film hela dagen å tycka synd om mig själv.. men samtidigt vill ja oxå hälsa på mamut på landet, så hmmz får se va som händer:D





Dränker mina sorger, öl är bara gott när man går ut, då slinker det ner väldigt lätt må ja säga=)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du kommer aldrig bli bortvald från mig söt :D <3 Du kommer hitta den finaste gumman som tar hand om dig på ett sätt du är värd till tusen! Hoppas du har de mys på landet :D ser så ut =)

2010-10-23 @ 16:46:39
Postat av: Caroline

Du kommer aldrig bli bortvald från mig söt :D <3 Du kommer hitta den finaste gumman som tar hand om dig på ett sätt du är värd till tusen! Hoppas du har de mys på landet :D ser så ut =)

2010-10-23 @ 16:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0