Chokladmousse=)

Idag va ja som vanligt uppe vid 5.30 för att kolla direktlägehenheter hos gavlegardarna.. fanns inge skoj lägenheter alls imorse..står ju i kö på en som ja vill ha, men me min tur så lär ja ju inte få den, lr så e den så ful så att ja inte vill ha den=/ somnade iaf om efter d, sedan kom mamma in å väckte mig klockan 10, vid 12 så va vi inne i bergshamra å käkade lunch me brorsan=) sedan har ja å mammsen vart runt å shoppat lite skit..
Å nu på kvällen så försökte ja mig på å göra en dietchokladmousse, den vart bra tills ja fick för mig att vispa skiten me elvispen en stund för då vart d chokladsås istället;) så nu hamnade den i ugnen så får se va som blir av den=D

Snart ska ja även bort på middag.. trevlans=)

Nu måste ja börja fixa mig innan middagen..


Kommentarer
Postat av: Caroline

hahahha sötnöt!!!! Underbart!! :D Hoppas du hade mys på middagen!!

2010-10-08 @ 23:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0