Fotskav

Ja å Quila ligger å latar oss i soffan, välförtjänt tycker ja.. sedan ja hämtade henne i söndags har vi vart ute å gått 2 långprommisar om dagen på typ 6-7 km st så mina fötter börjar bli döda.. ont å fotskav börjar dom få=/ men d e bara å traska på, för här ska d brännas=) Idag har ja iaf inte gjort så mkt för ovanlighetens skull, men va i hemlingby me sanna, moltas, wilma å quila.. gick jättebra me doggsen, känns skönt att quila kan umgås me andra hundar nu=D

Carisma mår iaf bättre idag sa vetrinären å hon får förhoppningsvis komma hem imorn.. stackars min plutta som ligger på sjukan helt själv, hon som skulle få dela kudde med mig om nätterna=)

Nu börjar d bli dags för mig å Quilis å gå lägga oss, mysigt å ha lite sällskap i sängen om nätterna iaf.. nackdelen e att d blir lite hårigt men d får man ta ibland:D

Natti natt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0