home sweet home:D

Hemma igen efter en mardrömshelg.. tackar snart för mig å hoppar i säng, och om jag kommer sova som en klubbad gris inatt- JAA d kan man lugnt säga, känner mig så sjukt slut i kropp å hjärna att ja skulle kunna ligga i sängen i en heel vecka utan att gå upp..
Imorn ska ja iaf iväg å lämna i lite skolsaker sen blire gymmet för första gången på typ 3 veckor, så hoppas min förkylning vill ge me sig för min tanke e att träna 5 dagar denna vecka, har varit alldeles för slapp me mat å träning på sistone=/ längtar till torsdag för då ska ja inte göra ett skit, ligga i soffan heeela dagen för då e kursen sluut å ja ska njuta innan nästa kurs börjar=)

Nää tack å adjÖ, nu ere dags å dÖ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0