Om ja e GLAD?

Ja men skämta inte, ett ångestmoment har iaf släppt från mina axlar=) Fick praktikplats idag på Itrim, ett viktminskningsgym typ.. passar mig perfekt eftersom dom håller på me VLCD som är en liknelse av mina cambridgekurenprodukter. Men fick praktiken i stockholm, å usch va ja kommer sakna gävle å alla mina underbara häruppe, å mitt lilla troll kommer ja ju sakna ihjäl.. han kommer säkert hinna bli blyg oxå=( Samtidigt så kommer d bli mys å få umgås me mammsen också=)

Idag har ja iaf vart på prommis me emma först å sen letat praktikplatser å sen nu på kvällen har ja haft finbesök av tjejerna.. riktigt myskväll vart d=)

nu ska ja föra in alla mina personers kostregistreringar i datan.. har ju lite å göra om man säger så.. men känner mig gladare nu me ett problem mindre.. ska hälsa på praktiken på fredag, ligger på sveavägen.. känner att detta kommer bli super=D


så här såg d ut hemma hos mig tidigare me flickorna på besök=)


Kommentarer
Postat av: Emma

Du e ju så grym som fixa praktiken :D men oj va vi kommer sakna dej du måste komma upp nån helg iallafall:)Puss på dej bästa, bästa Marie<3

2010-10-27 @ 10:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0