parfym vs smink

Idag när jag satt i kassan på jobbet så kom en relativt söt kille me sviingod parfym å handlade av mig..då kom ja  på att parfym kan jämföras med en tjejs smink, för så fort vi tjejer sminkar oss förändras vi väldigt mkt och på samma sätt förändras en kille så fort han sätter på sig en god parfym.. jag verkligen älskaaar killparfym, skulle kunna köpa hem d bara för att sitta å lukta på den.. =P NÄSTAN alla killar blir fina så fort dom luktar riktigt gott, man vill bara gosa ner sig så fort man känner en kille som luktar gott, en kille som luktar gott har såå mkt större chans hos en tjej om dom satt på sig god parfym, för vem kan säga nej till en sådan goding.. och ja veeet att ja har konstiga tankar nu men d va bara för att sådana tankar dyker upp när ja har tråkigt och i d här fallet hade ja tråkigt på jobbet.. d e inte bra när ja e rastlös lr uttråkad för då tänker ja så mkt=D

Imorn blire jobb 13-18 lyckades få sluta tidigare så ja kan åka ut å hälsa på min kära pappsen, va ju ett tag sen man såg honom.. ja ska även hämta upp odjuen till gävle, dom behöver nog komma ut å röra på sig en del tror ja, säkerligen en Extrem dogmakeover oxå, även bantning av min lilla Carisma.. så då kan hon å ja banta ihop.. massa motion å lite mat står på vårt schema dom närmsta 3 veckorna;D

Oj nu vart d långt d här men så blire ibland..:D


Dom här små tjockisarna ska banta ihop=)

Mina älsklingar

Tänka sig en godluktande skönhet som denna.. mums=D

Nä nu har ja skrivit 99 % strunt så nu blire sängen å kolla serier=)

XoXo



Kommentarer
Postat av: Caroline

hhahahhaha va söt du är min kära vän! Men jag instämmer helt och hållet! En killle som luktar gott är de grymmaste!! :D Hoppas de går bra på jobb och att du får mys hos far din!! =) Vi rings i veckan!! :) kram

2010-10-10 @ 10:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0