Proppmätt=S

Sitter i soffan me sambon å quila.. riktigt slappiskväll=) idag har d vart riktig pluggdag me sanna, sen prommis, som slutade me fika hos emma.. sen hem me carro å laga mat.. blidde kyckling me klyftpotatis å tzatsiki å massa grönsaker, så nu känner ja mig som en uppstoppad michelingubbe=/

Helgen har vart supermysig, fredagsmys me emma å viktor, lördagen spenderades först me Ida i hemlingby, sedan middag med Ida, hennes kille å hans kompis på interpool, mys.. sedan vart d hem å dricka drinkar hos joel, där fastnade vi till halv 1 typ, vi skulle egentligen gått tillbaka till interpol å kastat pil å spelat biljard men d råkade bli heartan istället.. å d tackar man ju aldrignej till.. en riktigt trevlig lördag vart d=)söndagen  spenderades i sängen till typ 12, råkade få lite huvudvärk;P sen vart d en prommis till boulongen där ja somnade på en brygga vid vattnet i solen, kände mig som en A-lagare, men men, d va skönt iaf;)
På kvällen kom carro å då vart d tefika å skitsnack, å idag har ja ju pluggat som sagt=D

Usch nu måste dt även bli lite förändring på min träning, har vart så lat på sistone å om ja ska nå mitt mål till jul så ere dags att börja kämpa hårt igen=/

Nä nu ska ja snart ge mig ut på prommis me hunden så man e hemma igen till Barskolan=D


Ge mig sommar, känns inte allt för skoj att sätta på sig mössa, vantar, halsduk å vinterjacka nu för att gå ut me hunden

Natti nattt=D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0