Sanna=)

Hemma ensam i sängen igen.. lr ja har ju hunden iaf så d e ju alltid nått=)
quizz me tjejerna å party me sanna.. riktigt skoj.. d e tur att man har sanna ibland, finns nog ingen som ställer upp för en som hon, idag har hon hamnat i lagom tjaffs för min skull, meeen som jag har jäst.. tydligen så finns d vissa som tjaffsar om mig när dom bråkar. Å tydligen så finns d vissa som vet vem ja, som ja har har hatat av hela mitt mitt hjärta, men nu känns d mkt bättre. Fast mina känslor för ett visst kön kvarstår dock.. usch..


Nu ska ja sova OCH jäsa lite.. d känns bra nu=)

Gonatt;)


Kommentarer
Postat av: Caroline

:D Tur att du har så fina vänner, världens bästa Marie! Hoppas du får en trevlig helg söt! :D <3

2010-10-22 @ 09:00:32
Postat av: sannapanna

de där va ingenting marie.. jag skulle kunna ta en kula för dig!

2010-10-23 @ 22:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0