Sovdags=)

Ligger å latar mig i soffan å ska strax förflytta min lilla rumpa till sängen.. ja å hunden e helt slut, all frisk luft vi får tar på krafterna=D Imorse vart d en långpromenad i d fina höstvädret, sedan skola 13-17  å sen långprommis me sanna å emma på kvällen.. mys=) sedan dess har soffan vart min bästa vän.. imorn ere skola 10-12, sen kanske passa cappi medans morsan e hos syokonsulenten i skolan å sen låångprommis=D

Just d jag e sur oxå, ja stod i kö till min drömlägenhet som försvann nyss till den jävel som stod på 1a plats.. hade ett hopp om att han skulle ge mig den, då han inte ens sett lägenhetsjävlen=( så nu ere bara å börja vakna 5.30 igen för å kolla lägenheter.. skiiitkul verkligen.. lr inte=S


Höst i gävle imorse=)


Min alkoholkarriär med cider skall bytas ut mot vin.. 5 st jävla cider innehåller typ 1700 kcal, skitkul, fatta hur mkt man måste träna för att få bort 5 st cider, å ja som dricker mkt mer än ynka 5 st=P så härmed blire vin, shots å sprit med lightläsk;P

Nästa helg smäller d!!


Då blire denna ja ska dricka istället för mina kära älskade jordgubbscider=D


Kommentarer
Postat av: Caroline

äntligen trodde aldrig du skulle använda din vinglas ;) hahahah Hörs i helgen bebe!!! love u!

2010-10-14 @ 22:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0