Tråååååkigt

Rastlös, uttråkad å allmänt jag ve inte vad.. less på de mesta just nu, vill plugga men har ingen lust. Vill få tillbaka motivationen för å träna men har blivit förkyld, börjar sakna nån som vill ha mig å bara mig å inte väljer nån annan, men d känns oxå omöjligt i denna värld då 90 % av alla killar e likadana å resterande 10 % som e bra e upptagna lr gay=/ Ja vet, ja e den mest pessimistiska personen som finns idag men man måste få ha sådana dagar oxå..
Har iaf spenderat lördag-söndag på landet me mamsen å mattson, riktigt mysigt å väl behövligt å komma bort från allt en stund..
Nu ska ja iaf begrava mig i soffan å kolla Ncis, sedan begraver jag mig å mina synder i sängen å drömmer mig bort mot varmare breddgrader=)

Tack å adjö..

Kommentarer
Postat av: Caroline

Bamsekram hjärtat! Klart man får ha tycka-synd-om-sig-själv-dagar!!!! Helt klart!! <3

2010-10-25 @ 09:16:26
Postat av: marie

du e bara för sweet gumz<3

2010-10-25 @ 13:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0