=D

Hej hopp=) sitter i soffan för ovanlighetens skull å kollar tv och ska snart gå lägga mig å kolla film i sängen så jag slipper se all den hemska rentvätten som bara ligger å skräpar å väntar på att ja ska vika ihop skiten=S  idag har ja iaf vart uppe me tuppen, sedan vart d p-nap efter frukosten, efter d lunch hos emma å cappi som förövrigt e sjuk.. stackars mitt lilla troll=( sedan skola 13-16, efter d en sväng ner på stan för att slutligen gå hem å käka middag å ta en långprommis me sanna å linn=) har hunnit me mkt idag så då förtjänar man att gå lägga sig tidigt=D
Imorn väntas träning om ja känner mig frisk, sedan lunch me linn å sanna.. sist men inte minst blire myskväll hos emz.. gubbarna ska ner till stockholm å kolla fotboll, så får se hur lång tid d tar innan dom kommer vilse i storstaden=P
Helgen blir d jobb, även nästa helg nalkas jobb.. sedan e ja ledig två helger wieee=D


Fredagsmys=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0