Fredagsmys=)

Vaknade av klockan 9.30 å undrade varför ja ställt klockan, tog ett tag att komma på varför.. skulle ju till valbo me min gumma.. förvirrad man kan vara ibland=D var iaf i valbo hela dagen, mysigt värre, både lunch å fika hann vi me.. å cappson skötte sig utmärkt, lika bra att han lär sig i tid att shopping e skoj=D ja köpte iaf en ny cykel, väldigt välbehövt må ja säga då min cykel inte längre vill vara som ja vill att den ska va=/ direkt när vi kom hem rusade ja ner till friskis för å träna skivstång/kondition 75 min.. efter d har d bara slappats, legat i soffan å kollat film, hann även me å färga håret så e knallljus i halva håret nu=)
Imorn ska ja hämta min cykel då den inte fick plats i bilen idag, sedan e d södra slottsmys här hemma me alla grannar, fotboll å grillning står på listan, kanske även utgång.. får se hur kvällen blir=D

Veckan har iaf gått superfort, har haft besök av min sambo, riktigt mys.. även annat trevligt sällskap har ja haft.. och riktigt mysigt även d kan ja säga=D

Just d imorn fyller även en speciell person 25 år.. så ett jätteGrattis i förskott till honom, hoppas du får en riktigt trevlig födelsedag imorn sebbe.. känns lite konstigt att skriva d här, men men=/

Nu väntas sängen å lite plugg.. vill ju va utvilad till imorn=)






Kommentarer
Postat av: Sambon

<3

2010-09-17 @ 23:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0