Vem släckte ljuset?

Varit hemma i lite över 1 timme efter en helgs working i stockholmo..gick sjukt fort å köra hem ikväll, 1 h 30 min  från söder till söder=D så nu blire snart till att gå lägga sig å sooova, helgen har gått sjukt fort å d har varit sjuuukt mkt å göra på jobbet, tror hela söder kom å handlade idag:S
Så d var skönt när man fick sätta sig i bilen å köra hem till gävle igen, men shiit va mörkt d e ute nu, 3/4 av vägen till gävle e ju inte upplyst så d kändes som om någon släckt lampan under min färd hem=/
D bästa och värsta me att köra bil e att man har så mkt tid till att tänka på såna saker som man annars inte vill eller orkar tänka på.. tex hur kissnödig jag ALLTID blir när ja åker bil, att ja måste ringa om mitt bredband imorn, hur heartanabstinensen aldrig avtar, att jag måste sätta igång å leta praktikplats å att jag måste börja läsa lite artiklar till skolan OCH att jag redan nästa helg måste åka ner å jobba igeeen, uschaaa=/ En till sak jag kom å tänka på va en undran om d verkligen finns normala killar, känns som att man träffat alla grodor som finns på den här planeten å ALLA har varit likadana, så min undran e om d verkligen finns nån prins därute, personligen tror ja inte d??

Nu blire sängen innan ja svamlar på för mkt om allt möjligt skit.. Imorn väntas iaf träning, d blir dubbelpass med spinning först å sen skivstång, lär väl inte kunna gå på tisdag då ja inte tränat på länge=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0