bränd

Gokväller! länge sedan sist nu.. Men har väl inte så mkt intresant å skriva om helt enkelt;)
men här är iaf resultatet av Projekt bli brun inför Torsdagens quizz;) tanken var att ja å sanna skulle sola imorgon oxå, men tror nog jag skippar den tanken=P Men dock ska vi iaf åka till söderhamn å hälsa på sannas föräldrars lilla Perrovalp, så lite roadtripp e planerat.. likaså även på torsdag fast då blire valbo en sväng å fixa lite ärrenden:D
Undrar hur mkt sömn man kommer få, frossan har börjat smyga sig på känner jag.. meen nu har jag iaf lärt mig att min hud INTE tål solariesolning.. men kan annars rekomendera Söders solarium på kungsgatan.. verkade vara nya rör iaf å d funkade tydligen väldigt bra som man kanske ser:P
Nu blire projekt försöka sova:D
10 minuter i solariumet resulterar i:
i en insmord kropp med kylbalsam å förmodligen en dålig skönhetssömn=P
Träffade även på polisen i porten när jag cyklade hem från sanna nu på kvällen som tyckte att mitt ansikte va vitt och flagnade.. fick även åka upp i hissen först..tror du man känner sig vacker då lr=S
(var dock inte så här insmord när jag träffade dom tack å lov, men tydligen tillräckligt för att att andra skulle se d=P)

Kommentarer
Postat av: Emma

Men fy, måste vart nått fel på solarierna, 10 minuter är ju inte så länge:/ nu får du aldrig mer sola i solarium, dummer!

2011-04-20 @ 08:42:40
URL: http://emmi08.blogg.se/
Postat av: mamsen

Vad söt du är <3

2011-04-20 @ 09:19:33
Postat av: Caroline

men Marieeeeeee herregud!! Hoppas verkligen att kylbalsamet hjälper!! =) Hoppas ni får en toppenmysig roadtripp!! =) <3

2011-04-20 @ 21:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0