inflyttningsmiddag/fest

Har haft en fullspäckad dag idag, frisören kl 11 i valbo, å d tog 2 hela timmar för å klippa mig idag, d va elevklippning så då får man väl ha lite överseende me det.. har kommit på att d e sjukt dyrt å klippa sig i den här staden.. i kista därhemma i stockholm kostar d ca 200 kr för en klippning å här tog dom 500kr, å elevklippning 250 kr.. men men var ganska nöjd iaf, blev ju av me allt d slitna så ja e nöjd:)
Efter klippningen va ja på systemet å Coop forum å handlade inför morgondagen, hann bara komma hem så skulle hundarna ut, å direkt efter d skulle ja ner på stan å träna skivstång/kondition 75 min..
Efter träningen så har kvällen spenderats främst i tvätthögen då allt skit skulle vikas.. å jag HATAR att vika tvätt så d brukar alltid gå några tvättomgångar innan ja får arslet ur vagnen å viker tvätten så d va ju sjukligt mkt att vika den här gången;) har även hinnit diska å städa undan, så imorn behöver ja bara dammsuga engång till å skura golvet sen e jag redo för att mina fina ska komma på middag å fest=D Tacos och fajitas blire så d e tur att min fina carro kommer upp tidigare å hjälper mig med maten.. =D
Lite kortare å lite fräschare utan slitna toppar=D
Såhär såg d ut när ja städade å försökte hitta kläder till imorn.. latmaskarna 1 å 2=D

Kommentarer
Postat av: mamsen

du blev så fiiiiiiiin så <3

2011-04-02 @ 09:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0