ajajaj

Godmorgon, inatt sov ja inte lika gott som vanligt, först å främst tar ja tillbaka d ja skrev förut om att ja inte stördes av musiken.. för den stördes ja av rejält inatt då dom hade jordens baslåda på till typ 02, efter d somna ja av utmattningen så ja vet inte om dom fortsatte å spela efter d=/ sedan vaknade jag så fort jag skulle vända på mig för att d gjorde så ont i musklerna.. så d ska bli skönt å vila kroppen några dagar.. lr iaf till förhoppningsvis måndag då ja kanske ska testa på något pass på friskis i stockholm:D

Hmmz undra va man ska hitta på nu innan man ska ge sig av då, tankade ju å gjorde klart igår å frukosten e klar så d enda som e kvar e sminkningen å d går ju fort.. å ja vet att om jag lägger mig i soffan så kommer ja somna så d får ja inte göra heller=P


På tisdag å onsdag blire jobb på ITRIM så d ska bli kul, men d roligaste e iaf efter jobbet på tisdag då ja ska ta mig ut till Bålsta å träffa världens bästa carro <3


Nä nu blire nog lite sminkning, man vill ju inte direkt skrämma kunderna av min blekhet;)


Kommentarer
Postat av: Caroline

åh god morgon bästa Marie!!! =) De ska bli så underbart roligt att träffas på Tisdag!!! =) WIiieee !!! så mys verkligen!! =) Längtar!! PUSSSS

2011-02-26 @ 11:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0