Badar

Hemkommen från min fina gumma å gudson, åkte ju dit efter mördarpasset me Ida=) så då fick man bli lite bortskämd å få mat, currykyckling å pasta å sen efterrätt på d- bär å  vaniljkesella i ugn, supergott vare=) d hanns även me en del bus me cappitrollet innan han skulle sova, min lilla sötnos=)
Med andra ord så vare en riktigt mysig torsdagskväll, såna uppskattas, tack gumzi <3
Nu sitter ja i badkaret å tare lite lugnt, mitt andra hem kan man säga;) efter badet blire sängen å kolla nån serie, å imorn blire nog plugga å träna.. hoppas bara att ja slipper samma träningsvärk som ja hade sist från d här passet=D



efterrätt.. min sötnos försöker göda upp mig, först me denna godbit å sen popcorn=D


Kommentarer
Postat av: Emma

Det va mysigt att få träffa dig gumsi:) Nu bliru ju borta ett bra tag :/ Hörs <3puss

2011-02-25 @ 10:25:17
URL: http://emmi08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0