badar

Den fysiska dödsångesten har börjat lägga sig, men dock inte psykiska, den kommer nog hålla sig kvar ett tag.. men redan på lördag försöker vi oss på en ny utgång å då SKA ja komma ut oxå.. men lider så fruktansvärt av att ja inte kom ut på heartan me alla roliga människor.. spritförbud på mig!! dagen har iaf spenderats hos sanna, mkt mysigt, dock låg ja mest död i deras underbara soffa å tyckte synd om mig själv.. nu på kvällen har ja bara latat mig å vart riktigt sällskapssjuk..nu sitter ja iaf i badkaret å mjukar upp min stela kropp, här gör man alltid 2 saker samtidigt=D håller även på å laddar ner private practice som ja ska se när ja kommer upp=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0