besiktning- check!

Sådär besiktningen gick super, men vad annrs när man har sån perfekt bil:D Va ju iväg å tvättade henne innan på statoil å jag tror hela gävle skulle tvätta bilen samtidigt för d va massor me bilar före mig.. bara liiite stressad man kände sig då när klockan va 12.30 å jag står i kö till biltvätten å jag skulle va på besiktningen kl 13.. när klockan va typ 12.45 va ja äntligen klar me torkningen å vad händer då, jo tvätten vill inte släppa ut mig utan börjar blöta ner bilen igen för ett nytt torkporogram så d va bara å ringa in till macken å be dom släppa ut mig:D men som tur va kom ja i tid till besiktningen iaf=) så nu känns d skönt att man slipper oroa sig för d där nå mer, bara tuta å köra vidare=D
Å nu om ca 35 min ska ja ner på skivstång å träna lite, ska bli skönt, tror ja dock inte kommer tycka att d e lika skönt imorn me lagom träningsvärk;)


Kommentarer
Postat av: mamsen

Grodan är bra hon ;)

2011-02-09 @ 17:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0