den nakna sanningen

Hemma från träningen, osminkad och inte speciellt vacker väntar den fula ankungen på att få hoppa ner i sitt älskade bad.. och trött i benen är jag som en tok så hade jag kunnat åka bil hem från gymmet så hade ja fan gjort d för nu orkar inte mina ben röra sig en enda onödig meter till i onödan;) så nu sitter ja å käkar middag, om man nu kan kalla d för mat men d blev iaf 2 knäckemackor me ägg å en smootie, tryckte ju faktiskt i mig MAX-mat med sanna till lunch OCH en glass på d, uscha.. men ganska gott vare iaf=D
Har haft beslutsångest om ja ska åka ner till stockholm idag lr imorn, men lutar nog mot imorn iaf då klockan hunnit bli så mkt redan.. så d blir nog bara ett bad å en bra film ikväll, så d e ju synd att man inte får käka nå gott till bara=/ men men vill man bli fin får man lida pin;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0