flyttpackare=D

Idag vaknade jag trött som ett as vid 10.20 å drog mig upp ur min sköna säng för att kolla på våra bästa år, drömde dock inte så trevliga drömmar imorse,  drömde att jag va magsjuk å skulle missa den efterlängtade festen på lördag, så vart superlättad då jag vaknade till liv å insåg att d bara va en dröm att ja insjuknat;D
Efter våra bästa år vart d lite slapp i soffan å sen iväg till skroten å döm av min förvåning när jag lyckades få in heela 16 st banankartonger i min lilla minibil, varför åka till skroten 2 ggr när man inte behöver=D
Efter skroten åkte ja vidare till sanna, va ut en sväng me moltas å sedan åkte vi å hämtade malin å hennes bergsprängare som dom ska ha på festen på lördag sedan hade vi tjejmys resten av kvällen me massa skitsnack å tacos.. mkt mys må ja säga=D

Kom hem vid typ halv elva nu å har hållt på fixat lite.. satt upp min sista väggtext i sovrummet, vart faktiskt ganska bra... blev även en ram ovanför me vilda djur.. riktigt snyggt, älskar sådana foton=D

Imorn tror ja att ja ska pallra mig ner till gymmet en sväng, lite ångest över min tacosvullning idag, måste ju komma i min lilla kjol på lördag, å den sitter redan tajt som den e så får inte riktigt plats me nå extra i magen just nu=/

Bra inpackning lr stor bil!? =D

Nu ere bara hyllan som saknas inne i sovrummet OCH vika ochrensa kläder =D


Kommentarer
Postat av: mamsen

Fint du är så duktig du <3

2011-02-02 @ 11:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0