gammal tant

Har precis klivit upp från ett 45 minuters bad, låg å kolla serie i badkaret, finns d nå skönare;) men nu ser man ju ut därefter oxå=D
Idag har jag iaf haft skola 13-16 å fyfan va ja hatar statistik, min hjärna klarar inte av sånt.. sedan vart d spinning å snart ska ja lägga mig å läsa, måste bara se fuskbyggarna först då ja tror d e i akalla dom skulle va=D

Va händer imorn då, vi har ju tydligen ledigt då dom har bytt dag.. dryyygt, men har iaf skivstång inplanerat, träning 5 dagar denna vecka känns ju ganska bra=D

Just d, ITRIM ringde mig idag å frågade om ja kunde jobba lite under sportlovet, så d ska ja göra, lr iaf 2 dagar men d känns bra å komma in nånstans å få lite kontakter även om d e nere i stockholm.. men bra att ha på CV:t iaf=D

Nu börjar fuskbyggarna=D

XoXo


Kommentarer
Postat av: Emma

åå va roligt att du fått jobb:D men tro inte att du får flytta tillbaka till sthlm för alltid:P Puss<3

2011-02-16 @ 21:09:56
URL: http://emmi08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0