Godmorgon

Goodmorning sitter just nu för ovanlighetens skull bänkad i soffan å glor på våra bästa år, har precis ätit lyxfrukost bestående av smootie, äggmacka å te, samma som gårdagens kvällsfika, men d va ju så  gott=D har sovit riktigt gott även denna natt, gick å la mig vid 23 igår vilket e världsrekord på att lägga sig tidigt för mig.. sen somna ja kanske vid halv tolv å sov som en slaktad gris fram till halv 10=D
idag ska ja inte lyfta många fingrar, dagen kommer mest bestå av hemmafix, plugg å film.. egentligen skulle jag vilja träna idag oxå men tror verkligen inte mina ben skulle klara av d, speciellt inte om ja ska orka med morgondagens och fredagens pass, för känner mig redan som 75 år då ja e stel som en pinne redan nu=)

Imorn väntas först skola 9-12 sedan träning med IP klockan 17, därefter blir d torsdagsmys med min gumma å favoritpojke resten av kvällen, så dåblire massa bus, mat å skitsnack, inte så ofta d hinns me nuförtiden så lika bra å passa på när pappan i huset är borta å vinner slalomtävlingar i kungsberget=D


Mina fina  <3<3  
Syns imorn=D
Bild stulen från http://emmi08.blogg.se/


Idag fyller den här lilla skitungen 2 år,
Grattis River=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0