Jobbhelg

Morsning korsning.. har morgonmys för ovanlihetens skull, tända ljus, tv å frukost..fast frukosten åt ja för nån timme sen då jag vakna me tuppen idag, sanna ringde ju å väckte mig vid typ halv 9=) men finns d nån bättre tid än just morgonen när allt e lugnt å skönt å man tänder lite ljus å bara får mysa under filten med en kopp te=D

Måste verklgen plugga klart en uppgift idag som jag verkligen spyr på, men den ska ju in nästa vecka å ja jobbar ju helgen så lika bra å fixa skiten antar ja.. efter våra bästa år ska ja iväg å tanka å handla, så sanna ska me å storhandla samtidigt=D tror även ja har tvättid idag, kommer inte rikitgt ihåg men ska väl ner å kolla sen:D  å kl 17 så ere skivstång/kondition så då ska ja ner å dö på gymmet oxå=D så d va väl min dag iaf, hoppas ni andra får en lika skoj dag som jag;)


Sommarmys i boulongen med en liten cappi=)

Festabstinens..

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0