kaos

Kaosdag som vanligt på jobbet, va annars när ja kommer ner till stockholm.. bränner dom inte bilar, så snor dom min bensin å gör dom inte d som tänder dom eld på anslagstavlan på jobbet å idag va 2 gäng inne å snodde massa 6pack öl mitt framför ögonen på mig.. gissa om man blir slut i knoppen så fort man måste lämna tryggheten i gävle;)

Nu ligger ja iaf i min säng ute i vardagsrummet å myser då mamma å mattson fått för sig att renovera sovrummet..
Har även haft dejt med Ben Å Jerry vilket va jävligt gott, men samvetet håller nog inte med mig skulle jag tro.. träning mån- fredag väntas..så går d när karaktären suger för att man haft en jobbig dag på jobbet=/


Mammi ville absolut ta en bild på min lugg, men d vart ju sådär då man ser ut som ett troll i håret=)

Nu väntas Vetenskapliga artikelsök innan man får sova=D


Kommentarer
Postat av: mamsen

vilken sötnos <2

2011-02-20 @ 11:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0