slaktad gymnast

Känner mig just nu som en slaktad gris, tror inte att ja har någon del på kroppen som inte ömmar förtillfället.. men så går d om man är otränad och ska ge sig på kärringjympa 2 dagar irad, ja e ju inte van å röra på mig på d sättet då ja oftast sitter stilla på en spinningcykel=) men ja börjar få in d här me jympa nu tror jag, börjar faktiskt bli ganska roligt, ja har ALLTID hatat sån här träning förut men nu börjar d faktiskt bli ganska kul å träna igen, så lite omväxling på träningsfronten e ju inte helt fel=D hade ju tänkt träna imorn oxå egentligen, men d spinningpasset får nog skippas för den här veckan, tror inte ja skulle klara av å träna imorn me den här ömma kroppen.. men på torsdag blire iaf Station/medel 75 min å på fredag skivstång/kondition 75 min (om jag överlevt torsdagens pass dvs)

Nu sitter ja iaf å äter en välförtjänt kvällsfika/middag framför tvn, d fick bli Bärsmootie å äggmacka me te idag... riktigt gott blev d=) snart väntas även ett varmt bad, skulle dock även behöva en massage men d blir nog svårare att fixa såhär på kvällsvisten=D


Lyxfika=D


Kommentarer
Postat av: Caroline

muuuums :D

2011-02-23 @ 09:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0