snart sovdags=)

Hemma från en mkt trevlig middagskväll i kallhäll, lika mysigt som vanligt vare massa skratt å skitsnack, så glad att ja har dom=D Fick jättegod lasagne till middag och efter det blev våffla till efterrätt, här göds man;) så stenhård träning väntas igen när man kommer hem till gävle igen=D
Idag har jag och mamma även hunnit med lite shopping i barkarby, hittade väl inte speciellt mkt mer än lite Nutrilett åsånt=) Sedan har jag hunnit med å bli utelåst imorse då jag skulle flytta bilen, magnetdosan som man blippar när man ska in i porten slutade fungera så fick bli stående där nere i kylan en stund till min kära mamma eftersökte mig, vart riktigt irriterad då ja kom på att jag inte tog me telefonen för engångsskull.. går ju aldrig nånstans utan den i vanliga fall..=S

Snart blire nog sängen då klockan kommer ringa alldeles för tiiiiiiidigt imorn, börjar ju jobba kl 7=/
å sen så får ja å carro skjuta på vår dejt  som vi skulle haft imorn då hon åkt på magsjuka igeeen=( så hoppas den går över snabbt så hon slipper må dåligt stackarn..

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0