Sova?

Haft en mysig kväll hemma hos mina tokar, nu e ja trött som ett as å ska gå sova å vänta in morgondagen, man måste ju va pigg å fräsch när man ska festa å om man ska lyckas med det så måste man få åtminstone 10 timmars sömn.. så somnar jag halv tolv så kan ja gå upp utvilad imorn vid halv tio;)
E så sur att ja lyckats slarva bort min laddare till kameran, andra gången jag gör d, vad ere för fel på mig egentligen!!

Så får väl kanske ihop n¨ån bild me mobilen å annars hoppas på att dom andra har kameror med sig, men surt e d iaf, d e ju så kul å ta massa egobilder när man druckit lite;)

Nä nu håller ögonen på å svida ihjäl, så godnatt å hoppas natten blir bättre än gårdagens natt=)


Mys med min ubersköna filt jag fick av min söta rara carro<3
hur underbar som helst=D
XoXo


Kommentarer
Postat av: Caroline

<3

2011-02-06 @ 10:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0