sovrumsfix

Har iaf fått lite gjort idag..
Målat balkongbord å två pallar, vart super efter d satt ja upp en hylla i sovrummet.. så nu kan ja näsan tittulera mig som: målare, snickare, frisör och flyttpackare.. inte illa, som mamma sa en redig kvinna sköter sig själv å d e d jag gör=D
Till middag gjorde jag kycklingsallad med chili creme fraiche, supergott.. har även börjat sortera kläder å d e INTE d lättaste då ja avskyr att slänga saker som jag KANSKE kommer ha användning av nångång i framtiden då jag blir smal;)
Nu har ja haft tillräckligt lång matkoma så nu blire te å fortsätta me min rensning=D
Kvällen kommer iaf avslutas med ett VARMT bad<3






Kommentarer
Postat av: mamsen

Jättefint du fått i rummet måste vara efter mig hehe

2011-02-03 @ 15:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0