träningsvärk väntas

Suttit å pluggat en del nu på kvällen, vetenskapliga artiklar stod på schemat, skitskojj.. nooot=/ så har sparat ner några stycken nu som ja ska läsa igenom imorn=)
Ska även ner till gymmet imorn, se hur nådig min träningsvärk kommer vara från idag bara.. shit va jobbigt d va å träna idag, heelt sjukt.. trodde faktiskt inte att ja skulle blivit så  här hemskt otränad på dessa slapparmånader, men d vart ja tydligen=( Längtar sjukt mkt till lördagens inflyttningsfest, dock har ja lite ångest över att d blir massa onödiga alkoholkalorier nu när jag kämpat så länge utan att äta nått skit alls.. får dock träna som en tok nästa vecka så d överflödiga försvinner.. bara d att d förhoppningsvis blir fest nästa lördag oxå.. finbesök från stockholm väntas förmodligen=D Men efter d då blir d vitt ett tag då ja helt ska koncentrera mig kost å träning.. har ju kommit en bit på vägen nu=)


Köpte dom här för ca 3 år sedan och målet var då att ja skulle komma i dom den närmsta tiden dock tog d ju bara 3 år att göra d så nu när ja väl kan ha dom tycker ja inte om dom längre.. men kul att ja får plats i dom iaf=D
Vill kunna ha jeans , tycker d e så snyggt men tycker jag ser så stor ut i dom=/


Slut på¨d roliga, nu väntas tandborstning och sängen=D


Kommentarer
Postat av: emma

Du är hur fin som helst :)

2011-02-04 @ 07:22:00
Postat av: Caroline

Ja verkligen hur fin som helst!!!!! <3 Hoppas det blir mys idag och att ni får superkul i morgon på inflyttfesten!! :D Krama om Sanna från mig!!

2011-02-04 @ 08:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0