äntliiigen klar=D

Hemma igen från stan å skolan, tog mig en prommis å lämnade in mina uppgifter å ibland har man tur när man lämnar in lite sent.. läraren hade inte ens tömt sitt fack så alla arbeten som skulle in i måndags låg kvar vilket betyder att min inlämningsuppågift inte blev sen.. lr jo en av dom vart ju d eftersom d va 2 uppgifter som skulle in till olika lärare men den viktigaste uppgiften klarade jag mmig iaf på=D ojj rörigt d vart nu, men men så blir d ibland:P
Ikväll ska ja få ligga å lata mig heeelt välförtjänt då ja inte har nått å plugga.. skulle behöva fixa mina gardiner å mitt bord men d får nog vänta för nu väntas massa serier istället=D bara popcornen som fattas men d får ja ju inte äta så d e bara å bita ihop å vänta till inflyttningsfesten som sanna å putte ska ha nästa vecka för då ska ja allt unna mig lite gott, mest alkohol då da, men iaf=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0