Bajshund

Lika mkt som ja älskar denna hund kan ja ibland avsky henne.. lr inte avsky kanske men tycka mindre om då om får säga så;) och d är iaf när d finns bajs inärheten, ja har alltid henne lös på kvällarna å passar på å träna å leka, vi har d skitskul å hon e jättelydig, fram till hon kände någon hemsk lukt då dvs för då rymde hon å sprang iväg som en tok.. ja sprang efter å hann stoppa henne i tid.. ville nästan strypa hundjävlen.. hur kan hon vilja förstöra våran trevliga promenad för lite bajs hehe e ja så tråkig då e d fan illa.. så ni ligger vi i varsin ände på rummet å surar tillsammans=)


denna bedårande sötnos växte upp å blev ett riktigt bajsmonster

Föresten tror ja att d här e dagen gud glömde, såå meningslös dag så borde verkligen ha pluggat en massa men näää jag älskar ju att göra saker i sista sekund:P

Fastnade nyss framför min externa hårddisk så imorn blire lite bilder från den gamla goda tiden=D
Nu blire natti natt, att ja aldrig kan gå lägga mig tidigare än 1 va d e för feel på mig..


Kommentarer
Postat av: Caroline

hahhahah du är väl för söt hahahah hoppas ni får en mysigae kväll ikväll då :D kram

2011-01-08 @ 19:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0