banta är inte kul!

Va nere i stockholm å jobbade ihelgen å började samtidigt me min "kära" cambridge i fredags, å ärligt talat får ja kväljningar varje gång ja dricker den, så har ätit typ några skinkskivor oxå bara för att slippa smaken av samma jävla dricka 3 ggr om dagen, men varje gång man käkar nått så känner man sig ganska misslyckad då meningen va att ja skulle bara köra ren kur å inte äta nått alls till:S men tror inte min mage tål cambridge så bra längre då ja mår illa när ja dricker dom, d står att vissa kan ha problem med dom eftersom man får i sig så mkt vitaminer å mineraler å allt sånt i så koncentrerad form å d har jag känt av nu varje gång ja druckit dom=/ men men vill man bli fin får man lida pin, vem har sagt att d ska va enkelt å banta.. vill iaf gå ner iaf 6 kg till sommaren, så snart ska ja köpa mitt gymkort också så ja blir lite fast, får se om ja gört imorn=D

Annars idag har ja haft skola å sen en sväng till valbo där ja köpte inflyttningsoutfit, en svart kjol å 2 spetsbodys en vit å en svart.. köpte även lite underkläder=D

Nu måste ja nog sätta fart å plugga, e ledig imorn så kan plugga hur länge ja vill inatt utan att känna ångest över att vakna tidigt=D


bild från linas fest=D
har ju inte så mkt nya bilder å bjuda på lixom, måste bli lite bättre me kameran igen=D


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du är en riktigt CambrigeKämpe du!! :D <3 Hoppas magen känns bättre snart!! Lycka till massor med både camebrige och plugget!! :D

2011-01-25 @ 22:09:29
Postat av: Caroline

Du är en riktigt Campbrige kämpe söt!! :D Hoppas du får slippa det där snart!! :P PUSS

2011-01-25 @ 22:11:31
Postat av: Emma

så fin du e gumman min<3

2011-01-26 @ 19:26:25
URL: http://emmi08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0