Börjar inte bra!

Länge sen man skrev nu.. Har iaf vart iväg på vår efterlängtade vemdalenresa, hade supermysigt å superskoj, trots lite pinsamma missöden men men, d e ju bra att man kan få folk å skratta iaf;) sen lite mindre roliga missöden då både min mobil OCH min plånbok försvann=S bilresan hem från vemdalen gick ju bra fram till sista milen då alla lampor på instrumentbrädan började lysa å sen allt slockna, inkl servon.. inga lampor, blinkers lr värme funkade så vart väääldigt dödsframkallande sista mil.. nån jävla rem hade pajjat.. =S
direkt efter vemdalen så kom ja hem till flytten, min kära familj som e så supersnälla hade kommit upp å börjat packa in i bilen redan när ja kom hem.. så snälla dom, va skulle ja gjort utan dom<3
Idag har ja vart till uppsala å bytt bil me pappa, så nu har ja min kära grodan tillbaka=) sen ringde kärringjäveln från gavlegardarna å klagade på PRECIS allt från städningen av gamla lägenheten.. d e inte många som kan göra mig så arg som ja va idag skulle kunnat hoppa från balkongen av ren ilska, så nu ska ja försöka få tillbaka nyckeln å gå städa om, kärringen ville skicka en städfirma å skicka räkning på typ 2600kr men d går ja INTE me på=S
men va inte orolig emma, ja brukar inte bli så jävlig som ja va i telefon, blir bara så när någon retar upp mig jävligt mkt;) 
Å shit va min prins växer, så sjukt kul nu när han börjar förstå mer å mer.. gudmors pojke d där, så söt han e, flinar så fort man kollar på honom<3 så imorn ska ja sätta upp fotot me glada killen i sovrummet så man får se hans underbara smajl varje gång man ska sova å vakna=D

Nu blir sista prommisen me carisma, sedan blire till å trängas i sängen, byrackan ska ju ligga å skeda mig å sno mina kuddar, men d gör ingen hon e ju ändå min fina lilla bebis;)

Nu vart d bra mkt skitsnack men ibland blire så, d e ju ändå min dagbok så då får man skriva strunt ibland=D


Kommentarer
Postat av: emma

sötast<3

2011-01-05 @ 20:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0