emmas vilja

Sådär min gumma tycker att ja ska uppdatera så då ere lika bra att göra som hon säger=)
Iaf så sitter ja nu i akalla me mamma å mattson å har fredagsmys, har idag börjat me cambridge så känner mig väl lite smått yr, vart förvånad när ja vägde mig idag så förmodligen så behöver ja bara köra 1 vecka cambrdige å sen köpa gymkort å banta på d sättet.. känns gaaanska skönt=D

Var som sagt ett tag sen ja skrev nått, massor har hunnits med=) sanna har bott hos mig ett tag medans deras lägenhet renoveras så snart nalkas inflyttningsfest.. taggad? intee allss.. noot.. kommer bli sjukt kul;) sen kom carro upp å bodde me mig å sanna, mkt trevligt=) ja å sanna har haft lite shoppingtime å fyndat lite skoj, mkt trevligt=D

sen har ja vart på två födelsedagsfester, lina på fredagen å ida på lördagen dvs en 2 dagars.. perfekta fyllor å inge bakisdagar:D 

tillsist så har ja haft myskväll å natt hemma hos emma å cappi och carro.. passa på medans pappan e i vemdalen å åker skidor=D å som vi har myst en massa, mkt trevligt har ja haft.. alltid lika kul å få umgås massor me dom, mysigt å få vakna upp me ett nyvaket litet troll som busade runt i sängen=D


Just d, ja e en stolt gudmor nu, för trollet har börjat gå, lr iaf några steg i mellan oss.. jätteduktig pojke e han<3

Vill även hålla alla mina tummar för att emma kommer i på sjuksköterskaprogrammet i Gävle så hon slipper pendla hela veckan till Falun, men d får vi inte veta förns nästa vecka tror ja=D


Heartan dag 1=D

Hemma hos lina

tacos me emma å carro=)

sötnosen<3

Nybadad cooling

världens snällaste hund va även me hem till emma å myste, men hon va dock något dryg under natten då hon inte riktigt kunde koppla av å gick runt på golvet å väckte dom lättväckta=?


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack super för helgen!! Underbart mysig och roligt har vi haft!! :D Ses snart igen!! :D Hoppas jobbet går bra och att plugget är klart!! :D <3

2011-01-23 @ 11:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0