fishund

Tidigare idag fick ja ett gott skratt, eller ja va väl lite elak kanske.. men iaf, carisma låg ute i hallen å snackade, först lite lågt sen vart d bara högre å högre, när ja kollade till henne så blängde hon bara på mig för ja kunde inte hålla mig för skratt:D men ja kände dock på mig att d va nått som störde henne så då va d bara att gå ut, å som sagt så va d nog märgbenet igår som hennes mage inte tålde för magen var kaos, hoppas bara att ja slipper springa ut inatt:S imorn blire lixom ingen sovmorgon för oss, sanna kommer å lämnar sin fishund 8.30 då hon ska till skolan så då ere lika bra att passa på å ta en långis me odjuren.. följer väl me henne till skolan å sen går vi till gavlegardarna å hämtar mitt parkeringstillstånd=) sedan ere skola även för mig vid 13=) 
På min promenad idag fick ja iaf sällskap av fina familjen, mkt trevligt å få träffa sjukstugan igen=D

Vill ha hem mina väggord nu så ja kan fixa klart allt här, undrar om ja kanske ska sätta upp en hylla innan iaf, skulle dock behöva vika ihop en heeeeel drös me kläder först å främst men d e ju så tråkigt.. =)


Lilla pajasen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0