fuskbyggaren

jahopp känner mig som fuskbyggaren, glömde ju helt bort att d fanns klaffar på bordet så dom målade jag ju in så nu får jag inte ut dom.. skitkul!! men får trösta mig med att bordet vart ganska snyggt iaf=) igår lyckades jag även koppla ihop min  taklampa till sovrummet, fixa ihop lampan med sladden ja va tvungen at köpa till, efter d lyckades ja även få upp en av väggtexterna å d va fan svårast, jäkla pillerjobb kan ja säga men nu e ja allt  stolt att ja lyckats me allt detta;)

Nu ere våra bästa år, sedan bär d ner till stan för å fika me bästa sanna, vi måste försöka komma på va vi ska skriva uppsatsen om=) efter d blir d storstädning hemma, jobbar ju helgen å då ska min kära carro å boyfriend låna lägenheten så då kan d ju inte se ut såhär=D


Min ynkliga väggtext som skulle vart större men den får duga så, d e ju trots allt betydelsen som räknas;D


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh va tjusigt sambon min!!! :D Jättefint juh!!! =) Såå söt du är som lånar ut lägenheten din!! =) <3Hoppas han följer med :P

Hoppas vi ses snart!!! kram

2011-01-27 @ 21:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0