Godnatt

Dags å sova tror ja så man orkar upp å plugga imorn, har iaf fått ihop nästan en sida, d går sakta framåt=D
Hoppas hopppas hopppppas att ja INTE har ont i halsen imorn, vill röra på mig, börja med spinning igen=)
Förhoppningsvis e jag klar me skituppgiften imorn å då blire stoorstädning å fix i lägenheten oxå, ska försöka mig på å borra upp min hylla å koppla ihop en jäkla lampa så får se hur d går=D måste även sy mina gardiner å fixa mitt bord snart oxå, vill att allt ska bli klart snart=)

Just d, kul att ja har gått ner typ 4-5 kg sedan september men ökat i omfång då alla mina muskler förtvinats, kändes ju inte allt för kul å se d på pappret även om ja märkt att ja e slappare konsistens så trodde ja inte att d skulle va sån skillnad som d va=/

Aja nu säger magen å huvudet att ja ska släcka lampan å sova så då gör jag väl d;)
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0