käär=D

hemmkommen från en jobbhelg å myshelg i stockholmo, lr kom hem vid 23 =) har satt upp mina nya fina gardiner mamma sydde åt mig, vart mkt bra=)

imorn väntas skola, artikelsök står på schemat kl 9.15=S måste väl försöka förflytta mig till sängen men d e så skönt å bara få koppla av när man kommer hem från en jobbhelg, därför känns d INGE kul när man måste upp tidigt imorn:S

Sen har ja gått å blivit kär i min nya mobil, den e heelt enkelt underbar, den e fin å den funkar helt perfekt.. inte som min andra skitxperia..;)

Inte långt kvar nu till inflyttningsfest nu heller, hur skoj ska inte d bli då.. ja e bara livrädd att nån ska bli sjuk innan dess så d blir inställt=S

Ibland saknar jag södra slotts, iaf ljudet av musik.. här ere en ungjävel ovanför lr vart den nu bor som skriker konstant.. ekar ju så fort han/hon sätter igång med sina ljuva stämma:S nog att jag tycker om barn, men inte  när dom ska skrika heeeela tiden, usch d e då ja aldrig nånsin vill ha barn..

nog om skitsnack, nu ska tänderna borstas så man hinner få lite sömn=D

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0